1393-10-23 06:59
3619
5
8783
واکنش آیت الله قدمی به اظهارات علی مطهری در مجلس:

آقای مطهری آیا شما مصلحت کشور را بهتر از رهبری میدانید؟

آیت الله سید حبیب الله قدمی کارشناس سیاسی و مذهبی، استاد حوزه و دانشگاه ، محقق و نویسنده کتاب در مقابل واکنش حمایتی اخیر دکتر علی مطهری از حصر عوامل فتنه 88 در مجلس، یادداشتی ارائه کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، آیت الله سید حبیب الله قدمی در مقابل حمایت اخیر علی مطهری از عوامل فتنه 88 در مجلس با ارسال یاداشتی پاسخ سخنان وی را داد.

وی  در این یادداشت آورده است؛ جناب آقای دکتر علی مطهری شما که بارها گفته اید: "حصر آقایان کروبی و موسوی و همسرش غیر قانونی است" آیا متوجه هستید با این ابراز عقیده، علاوه بر زیر سوال بردن مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حضرت امام (ره) را - که در زمان زعامت ایشان آقایان قمی و شریعتمداری که از نظر علم و جایگاه، بسیار بالاتر از آقایان کروبی و موسوی و همسرش بودند و از نظر جرم بسیار جرم کمتری داشتند تا آخر عمر در حصر قرار دادند، زیر سوال می برید؟

جناب آقای مطهری! مردم ایران، تابع آن ولایتی هستند که حضرت امام (ره) آن را قبول داشت و آن بزرگوار معتقد بود که ولی فقیه تمام اختیاراتی را دارد که معصومین (ع) داشتند. بنابراین شما که معتقد هستید ولی فقیه باید در چارچوب قانون اساسی باشد در حقیقت مبنایی با پیروان حضرت امام (ره) مشکل دارید.

شما چطور فکر می کنید که رهبر انقلاب این حق را ندارد تا بر اساس مصلحت نظام، بعضی افراد را که حاضر شدند تا آخر در مقابل نظام بایستند را محصور کند؟ حضرت امام (ره) بارها بر اساس مصالحی که تشخیص می دانند در مواردی اعمال نظر می کردند که در قانون اساسی نبود. نظر شما در این موارد چیست؟ آیا او خلاف قانون مرتکب شده بود یا جایگاه ولی فقیه اجل از این ها است که حتی می تواند جلوی انجام مناسک حج را که یکی از مهمترین واجبات است بگیرد؟

شما با اینکه می دانید نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، این است که حصر این آقایان به نفع آنها است و در حقیقت چند درجه تخفیف برای آنها است است چرا در مقابل مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار نظر می کنید؟ آیا شما مصالح نظام را بیشتر تشخیص می دهید؟

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد رستمانی

علی مطهری بداند که میداند او به خودی خود از لحاظ شخصیتی و جایگاه علمی یا سیاسی مورد توجه و عنایت ویژه محافل ضد انقلاب نیست بلکه قرابت و نسبت با تئوریسین و مولد اندیشه ناب اسلامی ، شهید اندیشه آیت الله مطهری ، او را در کانون توجه معاندین و قاتلین شهید مطهری قرار داده است ! آیا او با خود اندیشیده است که با این اباطیلی که در دهان می چرخاند و خام و ناپخته به بیرون منعکس میکند ظلم بسیار بزرگی را در حق والد روا می دارد. . آنها همیشه مترصد استفاده ابزاری از بیوت بزرگان هستند و بعد از رسیدن به مقاصد شوم خود آنها را همانند دستمالی که آلوده شده به زباله دان می اندازند.درست است که علی مطهری از جایگاه قانونی و بلند گوی خانه ملت می تواند نطق کند اما او باید موقعیت انقلاب در صحنه بین المللی را درک کند و بداند که همصدا شدن با آمریکا و اسرائیل و به سر شوق و ذوق آوردن دشمن عنود و کینه توز ، خیانت است و باید جوابگوی این ظلم بزرگ باشد.

0
0
پاسخ
1393-10-23 07:13
moji67

جناب آقای مطهری! مردم ایران ، تابع آن ولایتی هستند که حضرت امام (ره) آن را قبول داشت و آن بزرگوار معتقد بود که ولی فقیه تمام اختیاراتی را دارد که معصومین (ع) داشتند. بنابراین شما که معتقد هستید ولی فقیه باید در چارچوب قانون اساسی باشد در حقیقت مبنایی با پیروان حضرت امام (ره) مشکل دارید.

0
0
پاسخ
1393-10-23 16:53
حسین

درود بر مطهری

0
0
پاسخ
1394-01-10 22:50
حسین

درود بر مطهری

0
0
پاسخ
1394-01-10 22:50

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.